Sveriges Bästa Utflykter är i dag en helt digital tjänst, utan några fysiska produkter.
Återbetalning
Du ges flera tillfällen att avbryta ditt köp av ett medlemskap. När du beställt medlemskapet genom hemsidan, får du en faktura med inloggningsuppgifter till tjänsten. Om du ångrar dig då, hör av dig inom 14 dagar från att du beställt medlemskapet, så avbryter vi utan att du behöver betala.
Gåva
Om du fått ett medlemskap i gåva och inte vill ha det, kan du ge det till någon annan. Kontakta oss då på info@sverigesbastautflykter.se så ordnar vi det. Vi behöver namn och e-postadress till den som ska ha medlemskapet istället.
Köpvillkor
När du beställer medlemskap genom hemsidan, får du en faktura med inloggningsuppgifter till tjänsten. På fakturan anges två sätt att betala genom – bankgiro eller swish – och instruktioner om hur du märker betalningen så att vi ser att det är just du som betalt.
Du kan börja använda tjänsten så fort du får fakturan.
Betala fakturan inom 10 dagar. Om vi ser att du inte betalt, skickar vi en påminnelse, men vi kommer också stänga av ditt medlemskap tills vi ser att pengarna kommit in. När pengarna är på plats, fortsätter medlemskapet (det förlängs inte). Så se till att betala fakturan i tid!
Företag och organisationer, som av organisatoriska skäl har svårt att betala en faktura inom tio dagar, kontaktar oss på info@sverigesbastautflykter.se.
Behöver du hjälp?
Kontakta oss på info@sverigesbastautflykter.se om du har frågor.